вівторок, 21 лютого 2017 р.

Навчила дітей радувати мене і тішуся :)

А ваші діти знають, чим можна вас порадувати? Мої не знали. Бо я ніколи про це не задумувалася і, відповідно, з ними про це не говорила. Про їхні радощі говорили, про наші, батьківські, ні. 

І тут вже кілька днів після прочитання статті психолога Катерини Мурашової про 10 помилок батьків, ходжу, розказую дітям про свої радощі :), а вони з готовністю шукають, чим би мене ще здивувати. А я їх. І виходить дуже позитивне коло щастя.

Особливо цікаво мені слухати коментарі панни Олександри (4). Наприклад, в мене впав папірчик, вона підбігла, підняла і подала мені. Каже: 
- Коли папірчик падає, тобі неприємно, коли я тобі його подаю, тобі приємно. 

І так коментує все. "Ти стомилася, а я тебе обійму, тобі радісно". 

А я їм пояснюю про них. Чим не практика міжособистісного інтелекту? (Це я знову про множинність інтелектів :)

P.S. Як би так навчитися вставляти фото з iCloud...Схоже, тепер немає додатку Blogger для айфону, було так зручно. 

Немає коментарів:

Дописати коментар