неділю, 9 червня 2013 р.

50 творів зарубіжної літератури іспанською мовою і безкоштовно!

Я полюбляю книги видавництва Pehuén Editores. Вони, особливо дитячі, настільки гарно ілюстровані, настільки красиво оформлені, що я б їх скупила усі. Але стримуюся :)

Сьогодні розказувала про них одній товаришці і раптом на сайті побачила розділ "Libros gratis" ("Книги безкоштовно"). Зразу туди пішла і з вами ділюся. Якщо хочете почитати класичні твори зарубіжної літератури, які вивчають тут у школі, вам сюди.

А я похвалюся книжкою, яку нам чилійська бабуся подарувала.

Словом, за якісними книгами - в Pehuén Editores (Пошепки: "Хай вони знайдуть мій блог, хай вони побачать, як я їх люблю, і подарують мені ще декілька книжечок :) за те, що я про них тут балакаю)

Купити їхні книги можна як безпосередньо на сайті, так і на сайтах книгарень. Наприклад, Antartica.cl або Feria Chilena del Libro. (І вони хай мене знайдуть і подарують книг візочок :)

Немає коментарів:

Дописати коментар