четвер, 29 жовтня 2015 р.

Себіче з шампіньйонів з українським акцентом

Вчора готувала, рука сама потягнулася закарбувати процес. Ділюся. Може, комусь знадобиться мій підігнаний до смаків нашої сім'ї варіант :)

Стільки латиноамериканських країн вважають цю страву своєю! Не можуть дійти згоди, як правильно писати її назву - ceviche чи cebiche, а Королівська Академія Іспанії подає обидва варіанти як правильні. Дискутують з приводу "правильного" рецепту, сваряться за технологію приготування. Словом, одна з найвідоміших і найспірніших страв на континенті.

Я пробувала його в Чилі, Перу, Еквадорі (там, до речі, себіче подають як основну страву, коли в Чилі це, скоріше закуска, аперитив). Мені всякі варіанти подобаються. І вдома ми готуємо його чи не так само часто, як борщ. Навіть Андрійко їсть, коли не дуже гостре в мене виходить :)

Найчастіше роблю себіче із риби, також із мідій, а ось вчора - із шампіньйонів. Колись я його приготування за перуанською книгою рецептів опублікувала на сайті "Поварёнок". Тепер же в мене з'явилася декілька "нюансиків", про які я хочу тут розповісти.

То ж почнімо:

1. Нарізаємо шампіньйони. Колись давно я собі придбала ось таку різалку для грибів. Страшенно її люблю і постійно використовую. Якщо ви любитель грибів, купіть, не пошкодуєте.
2. Заправка. Оскільки ми себіче робимо постійно, то аби не страждати щоразу із зубчиком часнику та шматочком гострого перцю з імбирем, я зробила ось таку заправку: у рівних кількостях в блендері змолола гострий червоний перець, часник та імбир. Залила невеликою кількістю лимонного соку і поставила в морозилку. Тепер щоразу, як хочеться себіче, в мене все основне під рукою є. Ви ж можете просто дрібно посікти вищевказані інгредієнти у власній смаковій комбінації.

 3. Лимонний сік. В Україні лимони кисліші, ніж тутешні. Тому їх багато не беріть, теж за смаком. Можна розбавити водою, якщо любите багато заправки. Я в сезон купую лимони мішками, вичавлюю сік і заморожую в пляшках (якщо задумаєте таке робити, пляшку наливайте не до самих вінців, а по плічка, інакше лопне).
4. Змішую гостру пасту з лимонним соком.

5. Заливаю нею гриби.

6. Цибулю в різні салати я беру червону: в неї м'якший смак і вона красиво виглядає. (коли я роблю якусь хатню роботу, а малеча десь бавиться сама, я ставлю поруч комп'ютер і слухаю різні вебінари або українське радіо або дивлюся фільми, які цікаві тільки мені).

7. Цибулю нарізаю пір'ям, січу кінзу.

8. На тарілку викладаю листя салату і поруч з ним - себіче. Я люблю полити це все олією. А знайомі перуанці кажуть, що це вже буде не себіче :))


Смачного!

Немає коментарів:

Дописати коментар