середу, 5 червня 2013 р.

Жертва шпинату :)

Я вам розкажу, чим тут годують малюків. Принаймні, чим мені казав годувати їх наш педіатр.

З 5 місяців він рекомендує давати дітям яблучко, грушку, персик (шкрябати ложечкою свіжий фрукт або пюре з баночки) і апельсиновий сік. Не казав, щоб давала потрошку чи за якоюсь схемою - просто давати спочатку спробувати, а далі давати, скільки з'їсть :)


З 6 місяців - суп-світлофор. Там має бути один помаранчевий овоч (гарбуз або морква), один білий (кабачок або картопля) і один зелений (шпинат або мангольд - бурякова гичка, я колись її показувала тут). Як не дивно, малеча їсть із задоволенням :)

З 9 місяців - суп уже з м'ясом курки чи яловичиною, бобові, рибу. 

З року - все, що хочеш :) 

Вибір баночної їжі для малих тут дуже малий, але останнім часом прийшло декілька нових марок, може, буде більше різноманітності. Бо я, ніде правди діти, іноді лінуюся готувати в тих мікроскопічних дозах - час же той самий - то іду і купую готову дитячу їжу.

Так само мало кашок: 5 злаків, рис і пшениця...

Про сир (той, що творог) - нічого не кажуть :) тут його немає так масово, як у нас. 

З жовточком вареним теж ніхто не цяцькається.

Але я ж не можу просто так, то я вигадую різноманітне меню. 

Хоча зараз, помітила, малий стає типовим чилійцем: рис із куркою, пюре із сосискою :) і більше нічого дитині не треба. Ну хіба ще йогурт і молоко :) А до 3 років їв усе підряд!  Добре, що чоловік, як казала моя баба, "їстовний": і борщ, і холодець, і шуби всякі полюбляє. То, може, малий знову почне їсти все, маючи такий приклад перед очима.

P.S. Зараз прибіг і каже: "Мамі, quiero (хочу) сендвіч: хліб, сир, кувбаску і томате)" 


Немає коментарів:

Дописати коментар